Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
The Explorer: Бр.2 - 2012: Предизвикателството на Африкапечатна:
1.95 лв.
0.99 EUR -
Корабостроителницатапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Първият мандат на Георги Първановпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Ренесансътпечатна:
3.50 лв.
1.78 EUR -
Елена Николайпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Ценатапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Хронология на Средновековиетопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Управление на времетопечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Пасынки судьбыпечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.