Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Guerrilla Marketing : Право в подсъзнанието: фокусирано убеждаване за постиганепечатна: 16.00 лв. -
Пътеводител в общата културапечатна: 18.00 лв. -
Практическа Арт терапияпечатна: 12.00 лв. -
Гражданското участие в политическия процеспечатна: 11.00 лв. -
Мотиви на човешкото поведениепечатна: 10.00 лв. -
Свобода и суверенност в Априлското въстаниепечатна: 25.00 лв. -
Играта на играчките 3печатна: 6.99 лв. -
Кодекс за социално осигуряванепечатна: 8.90 лв. -
Закони за лични права, дискриминация и домашно насилиепечатна: 3.99 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.