Черна книга на търговските марки
Тази книга ще ви разгневи! Adidas, Nike, McDonald"s, Siemens, Shell... най-известните и най-любимите търговски марки печелят от експлоатация, детски труд, войни и разрушаване на околната среда. „Черната книга на търговските марки“ разкрива безскрупулните машинации на международните концерни, разголва имиджа на бляскавия живот, критикува корумпираните правителства и показва любовната прегръдка между глобалния бизнес и политиката. Тя е стандарт за критично настроения потребител! „Книгата едва ли ще остане без отзвук. Тя атакува най-слабото място на концерните: тяхната репутация.“ - Der Spiegel „Документален трилър, който човек не оставя и не забравя толкова бързо.“ - Германското национално радио „Политическият консуматор е спящ гигант. Книгата на Вернер и Вайс показва как можем да го събудим.“ - Улрих Бек „Това, което постига тази книга, трябва да се превърне в стандарт за всяко демократично общество.“ - Frankfurter Rundschau
Kниги от същия жанр
-
Шафран, Жълтата феяпечатна: 2.99 лв. -
22 неоспорими закона на рекламатапечатна: 16.00 лв. -
Свят от мъглапечатна: 4.99 лв. -
София Енигма-Стигмапечатна: 14.00 лв. -
Теория на международните отношенияпечатна: 15.00 лв. -
100-те най-големи бедствия на всички временапечатна: 19.19 лв. -
Административно-процесуален кодекспечатна: 3.99 лв. -
Застрахователно договорно правопечатна: 18.00 лв. -
Сексуалният фактор в световната политикапечатна: 8.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.