Хората, които проимениха света
В забележителната си журналистическа кариера Джон А. Бърн е бил изпълнителен редактор на „Бизнес Уик“, главен редактор на „Фаст Къмпани“ и съредактор във „Форбс“. Основател е на дигиталната медийна компания C-Change Media, която изгражда мрежа от уебсайтове и блогове в областта на бизнеса. Автор или съавтор е на още осем книги, между които и на книгата „Джак: Направо от душата“ (в съавторство с Джак Уелч).
Рийд Хейстингс, „Нетфликс“: Изберете си определена ниша. Когато някой нещо го боли, вие трябва да бъдете като аспирин, а не като витамини. Аспиринът решава определен проблем на човека, докато витамините са по принцип пазар на стоки, които „е хубаво да имаш“. „Нетфликс“ със сигурност беше аспирин.
Майкъл Дел, „Дел Компютър“: Експериментирайте и се учете от експериментите си. Не чакайте, докато измислите съвършения план. Търсете благоприятните възможности, при които действително можете да предложите по-добри продукти и услуги на клиентите и на пазара. Обикновено да следвате примера на някой друг не е отговорът.
Рийд Хофман, „Линкедин“: Що се отнася до идеите и основаването на компании, характерна особеност е, че при тях човек иска да действа против общоприетата мъдрост и да бъде прав. В такъв случай ти имаш предвид нещо, което правят или за което се сещат малко други хора, и можеш да го реализираш. „Линкедин“ влизаше отчасти в разрез с общоприетото, защото щеше да събере доста голям брой хора в Мрежата, преди някой да осъзнае ползата от това. И вярвах, че мога да накарам достатъчно хора да експериментират и да го изпробват.
Kниги от същия жанр
-
Одисейпечатна: 59.00 лв. -
Приватизация на лечебните заведенияпечатна: 5.00 лв. -
Бодлерпечатна: 13.00 лв. -
Езерото на гмурцитепечатна: 15.00 лв. -
За любовта и други демонипечатна: 16.00 лв. -
Синдромът на предцитепечатна: 14.00 лв. -
Какво ни пречи да бъдем богатипечатна: 14.99 лв. -
Критика на практическия разумпечатна: 5.70 лв. -
Критическа социална теорияпечатна: 10.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.