Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Семеен кодекс 2005печатна: 5.00 лв. -
Кетърингът - организиране и управлениепечатна: 23.90 лв. -
Готов ли си да продаваш? Аудиокнига - част 2печатна: 14.99 лв. -
Петата дисциплинапечатна: 24.90 лв. -
Започнете със ЗАЩОе-книга: 11.00 лв.печатна: 17.00 лв. -
Банкови нормативни актовепечатна: 9.90 лв. -
Наръчник по инвестиранепечатна: 13.00 лв. -
Управление на проекти с метода TenStepпечатна: 24.00 лв. -
Защо шефовете се провалятпечатна: 15.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.