Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Съдебна администрацияпечатна: 5.30 лв. -
Наръчник за консултантска компетентностпечатна: 12.00 лв. -
Не е въпрос на късметпечатна: 15.00 лв. -
Производството по несъстоятелностпечатна: 17.00 лв. -
Коучинг на екипи и работни групипечатна: 22.00 лв. -
Управление на проектипечатна: 15.00 лв. -
Конспирацията на богатитепечатна: 13.00 лв. -
Лидерството в един променен святпечатна: 15.00 лв. -
Наръчник по забогатяванепечатна: 8.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.