Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Интеграция на хората с уврежданияпечатна: 2.60 лв. -
Граждански процесуален кодекспечатна: 7.00 лв. -
Сексът и насилието в рекламатапечатна: 36.00 лв. -
Как да съставим собствена форекс стратегияпечатна: 16.00 лв. -
Надхитрени от случайносттапечатна: 13.00 лв. -
Как да надмогнем кризатапечатна: 14.00 лв. -
Българско гражданско процесуално правопечатна: 80.00 лв. -
Уебономикапечатна: 6.90 лв. -
Икономика For Dummiesпечатна: 18.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.