Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Бизнес школа за хора, които обичат да помагат на другитепечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Хаотикапечатна:
18.99 лв.
9.70 EUR -
Нотариалното производство в светлината на новата съдебна практикапечатна:
45.00 лв.
23.00 EUR -
Имуществено и лично застрахованепечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Богата женапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Европейско право: английско-български речникпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Съпоставка на Мойсеевия закон и римските законипечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Основи на успешния бизнес тук и сега. Съвети за млади предприемачи и мениджърипечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
PR теоретични основи и историческо развитиее-книга:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.