Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Всичко, което трябва да знаете за Пъблик Рилейшънспечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Административнопроцесуален кодекс: Коментарпечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Най-богатият човек във Вавилонпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Инкотермс 2000печатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Наръчник по инвестиранепечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Управление на времетопечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Предвидимо ирационални: Кои са силите, формиращи нашите решенияпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Търговска кореспонденция и организация на офисапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Петте основни слабости при работата в екиппечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.