Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
Как НАСА създава екипипечатна: 14.00 лв. -
Проверка на реалността. Новите оръжия на маркетингапечатна: 22.00 лв. -
Добавената стойност на Пъблик рилейшънспечатна: 19.00 лв. -
Наръчник на работодателяпечатна: 9.00 лв. -
Стъпи здраво на пазарапечатна: 15.00 лв. -
Детекторът на лъжата: Криминалистични аспектипечатна: 9.00 лв. -
Как да станете суперзвезда в маркетингапечатна: 7.00 лв. -
Компаниите, които промениха светапечатна: 16.00 лв. -
Разследване на престъпления против личносттапечатна: 18.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.