Хитрините на бизнеса: за търговските марки
Освен цената, основният фактор, който определя избора на потребителите, е лоялността към търговската марка. Утвърдените и спечелилите доверие търговски марки са победителите в битката за клиента. Как находчивият мениджър да успее в този свят на могъщи търговски марки? Как да създаде, поддържа и управлява марка, която да донесе пазарен успех на компанията? Ако наистина желаете да се възползвате от силата на търговските марки, тази книга е точно за вас. "Хитрините на бизнеса: за търговските марки" съдържа всички теоретични и практически напътствия, необходими на съвременния мениджър.
Kниги от същия жанр
-
14 урока за промянатапечатна:
8.20 лв.
4.19 EUR -
Как да създадем бизнес планпечатна:
6.50 лв.
3.32 EUR -
Социално осигуряване - 2012 + CDпечатна:
36.00 лв.
18.40 EUR -
Така мислят милионеритепечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Принцип на морковапечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Развитие на фондовия пазар в България и насоки за подобряване на неговата ефектипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Граждански процесуален кодекспечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR -
Изкуството да си на печалбапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Максимум успехпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Lokus
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2001
Страници: 220
ISBN: 9547830031
Баркод: 9789547830035
Размер: 16.50x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.