Хаотика
Глобалните финансови сривове са само едно от проявленията на икономическата турбулентност. Дори в нормални обстоятелства проявленията на нестабилността могат да бъдат усетени от икономическите играчи в дадена страна, индустрия, пазар или компания. Повечето компании обаче не са подготвени за това. Нестабилността първо се случва и чак тогава компаниите реагират.
Компаниите, които съумеят да разберат Хаотика по-успешно, ще се справят с ескалиращите рискове и несигурност. Нормалните условия на бизнеса са не стабилност и равновесие, а по-скоро риск и несигурност. Компаниите, сдобили се с разбиране на системата на хаотичността, действат по три начина:
1. Разработват превантивна предупредителна система с цел предвиждане на обстоятелства, налагащи последващи реакции.
2. Разработват сценарии за най-песимистичен и най-оптимистичен краен резултат.
3. Планират предварително набор от стратегически подходи за всеки сценарии, което съответно ще намали уязвимостта им и ще увеличи положителните възможности.
Книгата съдържа реални примери на силни защитни техники и механизми. Приложението им не е ограничено до големите корпорации. Всяка стратегическа бизнес единица и всяка продуктова група трябва да мислят и да планират условията на Хаотика. Тази концепция се прилага от редица изтъкнати компании - P&G и General Electric.
Kниги от същия жанр
-
Закон за чужденците в Република България. Правилник за прилагане на ЗЧРБпечатна: 3.90 лв. -
Въведение в управлението. Мислиш ли, че си най-добриятпечатна: 5.00 лв. -
Маркетингови изследвания за маркетингови решенияпечатна: 18.00 лв. -
Малка книга за бизнесапечатна: 12.50 лв. -
Как да станете изпълнителен директорпечатна: 6.00 лв. -
Социално и здравно осигуряване 2012печатна: 20.00 лв. -
Високоефективната организацияпечатна: 15.00 лв. -
Човешкото тяло като предмет на вещни правапечатна: 15.00 лв. -
Закон за управление на етажната собственостпечатна: 1.90 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.