Факторът привличане
След “Животът. Инструкции за употреба” – книгата, която всеки би трябвало да получава при раждането си, Джо Витале ни поднася още едно полезно ръководство - “Факторът привличане”. В него той набляга върху духовния елемент като неразделна част от успеха и предлага пет основни стъпки, с чиято помощ всеки от нас би могъл сам да управлява съзнанието си, да възвърне контрола върху убежденията си, да се научи да се фокусира върху намеренията си и да съгради живота, който наистина желае.
Kниги от същия жанр
-
Променете думите, променете светапечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Хаус и философия. Всички лъжатпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Нощта на времетопечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Кодът на душатапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Изкуството да управляваме стресапечатна:
6.50 лв.
3.32 EUR -
Основни етапи на детствотопечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Как да спорим категорично, убедително, позитивнопечатна:
13.95 лв.
7.13 EUR -
Вярвай в себе си!печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Балансътпечатна:
12.90 лв.
6.59 EUR
Информация
Информация за книгата:
Ревю
След “Животът. Инструкции за употреба” – книгата, която всеки би трябвало да получава при раждането си, Джо Витале ни поднася още едно полезно ръководство - “Факторът привличане”. В него той набляга върху духовния елемент като неразделна част от успеха и предлага пет основни стъпки, с чиято помощ всеки от нас би могъл сам да управлява съзнанието си, да възвърне контрола върху убежденията си, да се научи да се фокусира върху намеренията си и да съгради живота, който наистина желае.
«За да бъде увенчано с успех всяко усилие, винаги е налице духовен елемент – съставна част на успеха, който случайният читател не винаги забелязва. Джо Витале ясно показва колко ефективно е разпознал и с какъв изумителен успех е използвал този духовен елемент, и как вие също можете лесно да го приспособите към живота си – и всичко това в пет лесни стъпки. Лично мога да свидетелствам в полза на този процес и неговата ефективност“.
– Джо Шугърман, Председател на корпорация „БлуБлокър“
"Радикален и удивителен нов начин за постигане на цели. Нямам търпение да го пусна в действие“.
– Шел Хороуиц, автор на книгата „Печалба с принципи: Маркетинг, който поставя на първо място човека“.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.