Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Данъчните нарушенияпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Свободата на изразяванепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Закон за задълженията и договоритепечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
По пътя към успеха. Личности от България и Германияпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Епохата на достъпапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
14 урока за продажбитепечатна:
8.20 лв.
4.19 EUR -
Как да надмогнем кризатапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Международно правораздаванепечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Общностното право в българската съдебна практика (2007-2008)печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.