Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
Публично управлениепечатна: 12.00 лв. -
Административен процеспечатна: 6.20 лв. -
Брилянтният мениджър: Онова, което знаят, правят и казват най-добрите мениджърипечатна: 15.60 лв. -
Данъчно планиране за бизнеса + CDпечатна: 24.00 лв. -
Изграждане на бизнес екип, който печелипечатна: 6.00 лв. -
Екологично право - Обща частпечатна: 12.00 лв. -
Трудови отношения - 2012печатна: 30.00 лв. -
Право на радио- и телевизионните организации в Българияпечатна: 15.00 лв. -
Съдебна администрацияпечатна: 5.30 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.