Увод в мениджмънта на рекламата
"Увод в мениджмънта на рекламата" разкрива какво стои зад крайния успешен продукт, с който потребителят влиза в контакт - огромен по обем работа, вследствие на един систематизиран подход и адекватно полагане на рекламните цели. Творчеството в рекламата добива смисъл само когато е подчинено на маркетинговата стратегия и е плод на дисциплинираните усилия на множество рекламни специалисти в съответните области."
Kниги от същия жанр
-
100-те абсолютни закона на бизнес успехапечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Презентирай като Стив Джобспечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Ефективна реклама – незабавен успехпечатна:
9.99 лв.
5.10 EUR -
Финансов инженерингпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Осигурително правопечатна:
36.00 лв.
18.40 EUR -
Данъчно облагане и счетоводно приключване на 2013печатна:
32.40 лв.
16.56 EUR -
Закон за движение по пътищата. Правилник за прилагане на ЗДПпечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Следи вместо пепелпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Наказателен процес: схеми и таблиципечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лаков Прес
Година: 2000
Страници: 238
ISBN: 9544830472
Баркод: 9789544830472
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.