Убеждаване
За разлика от манипулирането, истинското убеждаване се базира върху истината, почтеността и умението да задоволим очакванията на хората, които се опитваме да убедим. В повечето случаи изходът от убеждаването се определя преди да сте произнесли дума!
Експертът по убеждаване Д. Лакани ще ви научи да убеждавате и да разберете биологията и психологията зад убеждаването, и да прилагате доказалите се принципи на убеждаване в разпространени ситуации в бизнеса (продажби, маркетинг и преговори) и в личния живот.
Виж цялата анотация »
Информация за избраната книга
Информация за книгата:
Издател: Анхира
Година: 2008
ISBN: 9789542929086
Страници: 264
Тегло: 0.20 кг.
Размер: 13.00x20.00 см.
За автора
Име:
Дейв Лакани
Дейв Лакани
Биография:
Дейв Лакани е първият в света Стратег по ускоряване на бизнеса и президент на Bold Approach, Inc., фирма за стратегии за ускоряване на бизнеса, помагаща на компаниите по целия свят незабавно да увеличат своя годишен доход чрез ефективни продажби, маркетинг и връзки с обществеността.
Считан е за един от световните топ експерти по прилагане на убеждаване и Приложна Пропаганда и беседите на Дейв са високо търсени и слушани от корпорации и търговски организации от всякакъв размер по целия свят.
Неговите съвети редовно могат да се видят в списанието Selling Power, Sales and Marketing Management, Уолт Стрийт Джърнъл, Инвесторс Бизнес Дейли, INC, Entrepreneur, шоуто “Тудей” и в стотици други медийни издания. Дейв също е и домакин на “Making Marketing Work”, радио ток шоу, фокусиращо се върху маркетинговите стратегии за израстване на бизнеса.
Дейв притежава повече от 10 успешни бизнеса през последните 20 години и се счита за сериен предприемач и за човек, обвързан с изграждането на бизнес. Един ненаситен ученик и учещ през целия живот, Дейв е изследвал всяка по важна специалност в областа на подажбите, маркетинга или влиянието през изминалите 20 години.
Той е практикуващ експерт по Невролингвистично Програмиране (НЛП), който е учил с основателя на НЛП, Ричард Бандлер и е дипломиран и бивш сътрудник преподавател във факултета на The Wizard of Ads Academy.
http://www.boldapproach.com/
Ревю
За разлика от манипулирането, истинското убеждаване се базира върху истината, почтеността и умението да задоволим очакванията на хората, които се опитваме да убедим. В повечето случаи изходът от убеждаването се определя преди да сте произнесли дума!
Експертът по убеждаване Д. Лакани ще ви научи да убеждавате и да разберете биологията и психологията зад убеждаването, и да прилагате доказалите се принципи на убеждаване в разпространени ситуации в бизнеса (продажби, маркетинг и преговори) и в личния живот.
Тази книга дава свързаните с убеждаването отговори, които търсите, независимо дали става дума за продажби, услуги, международни комуникации, приятели или роднини.
Да накарате другите да видят вашата перспектива, да се съгласят с вашите идеи, да направят каквото искате от тях или просто да се съгласят с вас е умение и наука. И благодарение на тази книга ще научите това умение.
Убеждаването не е просто умение да продаваме. Убеждаването е жизненоважно умение.
От самото начало на тази книга ще ви подтикват внимателно да промените начина си на мислене и взаимодействие с другите, като се започне от дрехите, които носите, и се стигне до онова, което казва тялото ви. Ще ви молят да правите разни неща, да предприемате действия. И вие ще ги правите. Има ли по-добър начин да се научиш да убеждаваш, от този да видиш как те убеждават, в резултат на това да предприемеш нещо и да ти бъде извънредно приятно?
Ключът към убеждаването е да накараш другия човек да види или да направи нещата по твоя начин. За да го постигнете, трябва да сте наясно как да убеждавате най-добре.
Най-лесният отговор, свързан с убеждаването, е даден в тази книга. Карайте другите да убеждават сами себе си. Това се постига чрез задаване на въпроси.
Убеждаването е следствие, резултат. Тайната за щастливия изход от убеждението са две думи: без манипулиране. Манипулативното убеждаване има кратък живот. Истинско убеждаване е това, което продължава да съществува и след изминаването на момента.
“Направих го по моя начин!” не е начинът, по който трябва да завърши тази песен. Ако бяха майстори на убеждаването, Франк или Елвис щяха да изпеят: “Направих го по моя начин и всички са съгласни с мен!” Защо да не научите повече начини, с чиято помощ да карате другите да видят нещата с вашите очи? Ако до този момент сте били съгласни с мен, просто отгърнете на следващата страница…
Джефри Гитомър
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.