Театърът
Още в началото на тази книга Мамет пише, че много от наблюденията и идеите в нея биха могли да бъдат сметнати за еретични. И наистина - в „Театърът“ той поставя под съмнение смисъла от работата на режисьора и теоретичните трудове по актьорско майсторство – идеи, които са били основополагащи повече от век. Проблемните пиеси, политическата коректност, методът на Станиславски, режисьорските указания, които не могат да се изпълняват – всичко това попада под прицела на критическия поглед на Мамет.
Отправяйки предизвикателство към традиционните възгледи за театъра, той предлага на актьорите по-скоро практически, отколкото теоретични насоки, подчертава значимостта на публиката в театралното общуване и достига до интересни наблюдения за първичния, емоционален характер на драматичното преживяване.
Световноизвестният драматург, режисьор и есеист Дейвид Мамет (р. 1947 г.) е автор на десетки пиеси и сценарии. Може би най-известната му творба е пиесата „Гленгари Глен Рос“, удостоена с „Пулицър“, Наградата на нюйоркските критици и номинация за „Тони“
Kниги от същия жанр
-
Сара Бернарпечатна: 14.00 лв. -
Срещи на сцената и извън неяпечатна: 8.00 лв. -
Събрани пиесипечатна: 20.00 лв. -
Киното в България. Част І (1897 - 1956)печатна: 30.00 лв. -
Песента на чучурае-книга: 5.00 лв. -
Аз, Графинятапечатна: 8.00 лв. -
Да уловиш голямата рибапечатна: 8.00 лв. -
Психоанализа & Кинодраматургияпечатна: 12.00 лв. -
Нощем куклите не спятпечатна: 5.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.