Виж цялата анотация »
Тайните на продажбата
Не се подценявайте - можете да спечелите всяка сделка!
Правилата на продажбата рядко се променят. В някои сфери на бизнеса модите и професионалният жаргон идват и си отиват със скоростта на светлината, но в продажбите има един златен стандарт, който почти не се променя с времето. В тази книга е описан именно този стандарт.
Информация за избраната книга
Информация за книгата:
Издател: Анхира
Година: 2010
ISBN: 9789542929123
Страници: 302
Тегло: 0.24 кг.
Размер: 13.00x20.00 см.
За автора
Име:
Джеф Кинг
Джеф Кинг
Биография:
Джеф Кинг започва от най-ниското стъпало на продажбите, като продава услуги за борба с вредителите по улиците на Южен Лондон. Такъв старт не предвещава нищо добро, но уроците, които научава в тези трудни условия за продажба, се оказват безценни. Постепенно се изкачва все по-нагоре в класацията по продажби на професионалните компании, предлагащи услуги, докато накрая не стига върха. Тогава той ежедневно прави сделки за няколко милиона паунда за възлагане на външни изпълнители на услуги, предлагани от мултинационални компании. Тази книга съдържа знанията, които е натрупал в областта на продажбите за цялото това време, изкачвайки се от низините до върха.
http://www.secrets-of-selling.com/
Ревю
Не се подценявайте - можете да спечелите всяка сделка!
Правилата на продажбата рядко се променят. В някои сфери на бизнеса модите и професионалният жаргон идват и си отиват със скоростта на светлината, но в продажбите има един златен стандарт, който почти не се променя с времето. В тази книга е описан именно този стандарт.
Веднъж научени, техниките, които ще откриете в „Тайните на продажбата“ ще ви съпътстват цял живот – и ще се чудите какво сте правили без тях някога!
Това е изключително практична книга със съвети, които можете да използвате във вашата работа, за да подобрите успеха си в продажбите още сега. Тя предлага общи насоки, към които ще посягате отново и отново.
„Тайните на продажбата“ се състои от три раздела:
* Първият се занимава с въпросите, отнасящи се до търговските срещи и търговските предложения,
* Втората ви представя най-ефективните методи за спечелването на нов проект – не само от съществуващи клиенти, но и от нови.
* Третият раздел ще ви предостави всички необходими тайни оръжия, за да станете най-добрият търговски агент – от договорните преговори и управлението на контактите ви до измерване на вашата ефективност при продажбите.
Това са много съществени елементи, които често се пропускат, но ако се справите с тях, всеки път ще бъдете на върха. Може би днес имате много работа, но защо не я оставите настрана за момент и не отворите тази книга, защото в „Тайните на продажбата“ може да има неща, които да се окажат много ценни за вас.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.