Създаване на корпоративна репутация
Изхождайки от своя над 15-годишен опит в академичните изследвания, обучителните семинари и консултантска практика, Греъм Доулинг предлага начини за подобряване на корпоративната репутация сред различните заинтересовани публики на организацията. Но освен всичко това, Греъм Доулинг предлага и начини за избягване на най-често срещаните капани, в които могат да попаднат неподготвените мениджъри, които искат да подобрят репутацията на организацията.
Kниги от същия жанр
-
Джобна рекламапечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Франчайзинг Бизнеспечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Трудова мотивацияпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
PR 2.0печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Всичко може да се договорипечатна:
16.90 лв.
8.64 EUR -
Изповедите на един рекламистпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Правото на Европейския съюз и преките данъци на държавите-членкипечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Основи на правото - книга първапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Пазар на трудапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Рой Комюникейшън
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2005
Страници: 332
ISBN: 954905019
Баркод: 9789549050196
Тегло: 0.69 кг.
Размер: 16.00x24.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.