Създаване на корпоративна репутация
Изхождайки от своя над 15-годишен опит в академичните изследвания, обучителните семинари и консултантска практика, Греъм Доулинг предлага начини за подобряване на корпоративната репутация сред различните заинтересовани публики на организацията. Но освен всичко това, Греъм Доулинг предлага и начини за избягване на най-често срещаните капани, в които могат да попаднат неподготвените мениджъри, които искат да подобрят репутацията на организацията.
Kниги от същия жанр
-
Евротопечатна:
26.00 лв.
13.29 EUR -
Кодекс на трудапечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Закон за обществените поръчкипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Маркетингови изследвания за маркетингови решенияпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Трудова мотивацияпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Племенапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Пътят на книгата (Въведение в книгоиздаването)е-книга:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Как ще декларираме данните по социалното осигуряване след промените в наредба № Н-8, в сила от началото на 2014 годинапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Луд ли е шефът ти?печатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Рой Комюникейшън
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2005
Страници: 332
ISBN: 954905019
Баркод: 9789549050196
Тегло: 0.69 кг.
Размер: 16.00x24.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.