Създаване на корпоративна репутация
Изхождайки от своя над 15-годишен опит в академичните изследвания, обучителните семинари и консултантска практика, Греъм Доулинг предлага начини за подобряване на корпоративната репутация сред различните заинтересовани публики на организацията. Но освен всичко това, Греъм Доулинг предлага и начини за избягване на най-често срещаните капани, в които могат да попаднат неподготвените мениджъри, които искат да подобрят репутацията на организацията.
Kниги от същия жанр
-
Закон за хранитепечатна: 2.90 лв. -
Обезщетения при временна неработоспособностпечатна: 9.80 лв. -
Правото на Европейския съюз и преките данъци на държавите-членкипечатна: 16.00 лв. -
Еволюцията на маркетингапечатна: 14.50 лв. -
Закон за задълженията и договоритепечатна: 3.00 лв. -
Пъблик рилейшънс в пъзела на интегрираните комуникациипечатна: 12.60 лв. -
Потребителското поведениепечатна: 120.00 лв. -
Джобен наръчник за водене на преговорипечатна: 7.00 лв. -
Свещените правила на мениджмънтапечатна: 10.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Рой Комюникейшън
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2005
Страници: 332
ISBN: 954905019
Баркод: 9789549050196
Тегло: 0.69 кг.
Размер: 16.00x24.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.