Създаване на корпоративна репутация
Изхождайки от своя над 15-годишен опит в академичните изследвания, обучителните семинари и консултантска практика, Греъм Доулинг предлага начини за подобряване на корпоративната репутация сред различните заинтересовани публики на организацията. Но освен всичко това, Греъм Доулинг предлага и начини за избягване на най-често срещаните капани, в които могат да попаднат неподготвените мениджъри, които искат да подобрят репутацията на организацията.
Kниги от същия жанр
-
Икономика на предприятието - част IIпечатна: 16.80 лв. -
Дипломатическо и консулско правопечатна: 12.00 лв. -
Джобен маркетингпечатна: 7.00 лв. -
Закон за националната агенция за приходитепечатна: 2.99 лв. -
Принцип на морковапечатна: 19.00 лв. -
Социално осигуряване - 2012печатна: 30.00 лв. -
Как марките се превръщат в иконипечатна: 19.90 лв. -
Финансов анализ на фирматапечатна: 28.00 лв. -
Счетоводство 2013печатна: 32.40 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Рой Комюникейшън
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Реклама и PR
Година: 2005
Страници: 332
ISBN: 954905019
Баркод: 9789549050196
Тегло: 0.69 кг.
Размер: 16.00x24.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.