Стълбата на успеха
Предприемачите, които се нуждаят от тази книга, вече правят успешен бизнес и са постигнали впечатляващ растеж. Но Фламхолц и Рандъл им предлагат пътна карта, която показва как точно и ефективно да бъде управляван постигнатия растеж, и как да не се загуби предприемаческия дух, довел до него.
„Стълбата на успеха” е базирана на две различни, но свързани концепции: модел на организационна ефективност и модела на жизнения цикъл на организацията. Авторите съпоставят предприемаческия и професионалния мениджърски стил на управление, обяснявайки кога да се използва всеки от двата стила и защо използването на погрешния може да доведе до фалит и най-проспериращата комапиня.
Книгата съдържа подробна рамка за управление на фирмата през целия й живот, като обръща специално внимание на фазите на растеж от създаването до превръщането й в професионално управлявана компания. С нея авторите правят своя оригинален принос в световната литература по мениджмънт, предлагайки универсален бизнес-подход, който интегрира идеи от продуктовия цикъл до типа лидзерство и корпоративнатакултура.
Всеки в бизнеса може да съжалява, че не е прочел „Стълбата на успеха” по-рано. За студентите по бизнес и мениджмънт тази книга е учебник. За начинаещите предприемачи - ръководство за действие. За професионалните мениджъри - доза реализъм.
В „Стълбата на успеха” няма излишни стъпала. Изкачете се с нея до върха!
Kниги от същия жанр
-
Кармичен мениджмънтпечатна: 10.00 лв. -
Изкуството да делегирамепечатна: 6.50 лв. -
Интелектуална собственост – част Iпечатна: 6.90 лв. -
Приложен Форекспечатна: 16.00 лв. -
Тайните на автомобилните марки O-Zе-книга: 10.00 лв. -
Как да намерим и задържим подходящите хорапечатна: 4.00 лв. -
Пазарното мисленепечатна: 19.00 лв. -
Нарушете всички правила: какво по-различно правят добрите мениджъри?печатна: 14.50 лв. -
Мениджмънт: задачи, отговорности, практикипечатна: 25.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.