Стъклени гейши
Всяко момиче си има цена… За Стефани работата в квартала за забавления "Ропонги" в Токио изглежда неустоимо привлекателна и доходна. Компаньонка в бар? Защо не! Съвременна гейша - приятен флирт с богати бизнесмени, изискани питиета, отлично заплащане и… никакъв секс. Приятелките й от училище Джулия и Анабел печелят много и твърдят, че всичко е напълно безопасно. Да започне е лесно - клубовете търсят красиви европейки. Но почти веднага Стефани осъзнава, че Анабел е изчезнала, а Джулия се е превърнала в развалина. Зад блясъка и шума на нощните заведения се крие една перфектно смазана машина, която осигурява всякакви удоволствия на клиентите. Алкохолът и дрогата са неразделна част от живота. Докато търси Анабел, Стефани се запознава с властната и харизматична Мама сан, която знае всичко за мъжете. И занаята. Историята на секс индустрията, разказана от нея пред английски журналист, се превръща в бестселър. Затова, когато Стефани "открадва" клиент от клуба й, за да изкара повече пари, тя си създава сериозен враг. Опасността става още по-голяма, когато младата жена неволно попада на етажа, където определено се вършат нередни неща. Стефани осъзнава, че трябва да напусне "Ропонги" възможно най-бързо. Ако иска да се върне в реалността. Вдъхновена от истински случай, тази книга ще се запомни с емоционалното напрежение и усещането за автентичност. Запознайте се с тъмната страна на Токио!
Kниги от същия жанр
-
Смъртоносен галоппечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Тайната на Ред Хаузе-книга:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Избрани есетае-книга:
10.00 лв.
5.11 EURпечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Вятърните мелниципечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Възходът на мрежовото обществопечатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Ценатапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Не бягай от съдбата сипечатна:
13.99 лв.
7.15 EUR -
Идентичности в преходпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Смъртоносна мисияе-книга:
7.00 лв.
3.57 EURпечатна:
5.99 лв.
3.06 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.