Стратегическо управление на туризма
Книгата "Стратегическо управление на туризма" представя: системата за управление на туризма, правната и нормативната база, институционалните структури и субекти на управление на туризма. Анализирана е средата на функциониране и развитие. Разгледани са стратегиите в туризма - технология, принципи, модели и схеми за устойчиво развитие на туризма - неговата философия, цели, управление, както и на функционалните стратегии. Всяка глава завършва с рубриките: Важни понятия и Въпроси за самооценка на знанията и как те се прилагат практически. Накрая на книгата има пет приложения и подробна библиография.
Kниги от същия жанр
-
Гранд авенюпечатна: 8.99 лв. -
Раздавачът на щастиепечатна: 9.99 лв. -
Да правим бизнес като Nokiaпечатна: 5.00 лв. -
Ръководство по голф на професионалната голф асоциацияпечатна: 24.99 лв. -
Оцвети: Животнитепечатна: 1.50 лв. -
Ценности и културни практики в Българияпечатна: 18.00 лв. -
Най-великото шоу на Земятапечатна: 20.00 лв. -
Маркетинг в индустриятапечатна: 6.00 лв. -
Човешката холограмапечатна: 12.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Нов български университет
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2005
Страници: 248
ISBN: 9789545354151
Баркод: 9789545354151
Размер: 16.50x24.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.