Стратегическо мислене за дребния бизнес и неговите подразделения
"Стратегическо мислене за дребния бизнес и отделите" представя стратегическото мислене в ясни и точни термини, дава напътствия за съставянето на изпълним стратегически план и се насочва към описание на тънкостите при прилагането на стратегиите след тяхното разработване. Накратко, книгата осигурява пълно и постъпателно въвеждане в практическите аспекти на стратегическия мениджмънт, което ще осигури на бизнеса ви преимущества пред конкуренцията, а на вас - предимство пред вашата. Тя също ще бъде една безценна основа за студентите, планиращи кариера в организации от всякакъв мащаб."
Kниги от същия жанр
-
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Лик
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 413
ISBN: 9546074764
Баркод: 7881111011060
Размер: 13.80x20.80 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.