Социологическите анкети - теория и практика
Независимо дали става дума за изучаване на пазара или за проучване на общественото мнение, анкетата е винаги ключов инструмент за всички социалнопсихологически изследвания. Тази книга предлага на практикуващите специалисти и на студентите възможност да усвоят задължителните знания и умения. Изложението следва логиката на различните етапи на анкетата: избор на генералната съвкупност, съставяне на извадки, интервюта и въпросници, анализ на съдържание. За всеки един от тези етапи се посочват съществуващите методи, инструментите, които се използват, уточнява се тяхното функциониране и границите на възможностите им. Разнообразието на типовете анкети, както и на прилаганите техники, предполага теоретически анализ на всяка една от тези операции с цел да се избере най-подходящият метод. Един от най-оригиналните аспекти на този труд е връзката, която непрекъснато се прави между методологическия подход и анализа на реалните проблеми, възникващи в практиката. Анкетата има за цел да провокира съвкупност от индивидуални дискурси, да ги тълкува и обобщи, т.е. да ги сведе до един-единствен дискурс: например до научен доклад в края на едно изследване, представящ резултатите. Така във всеки един момент се поставя въпросът за „смисъла".
Kниги от същия жанр
-
What is Exhibition Design?печатна:
65.90 лв.
33.69 EUR -
Твоя код за идеалното храненепечатна:
4.49 лв.
2.29 EUR -
Разведка в Великой Отечественной войнепечатна:
25.90 лв.
13.24 EUR -
Дървото на животапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
История на човечествотое-книга:
9.00 лв.
4.60 EURпечатна:
22.00 лв.
11.24 EUR -
Докато сестра ми спипечатна:
11.95 лв.
6.10 EUR -
Строителни машинипечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Магазинът за самоубийципечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
500 русских фамилий булгаро-татарского происхожденияпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.