Социалният БУМ!
Джефри Гитомър, авторът на „Малка зелена книга за постигането на своето” и „Библия на продаването”, споделя искрено и лично: Аз съм социален. Поне в бизнеса. Знам как да привличам и ангажирам другите, знам как да се свързвам с тях във Facebook, LinkedIn, Twitter и YouTube. Тази книга ще ви каже как и вие да направите същото. В нея ще намерите моя глас, моя опит, моите познания. В духа на социалните медии помолих неколцина подбрани автори да споделят мъдростта, идеите и успеха си. Много хора (а вероятно и вие) не осъзнават мощта и възможностите, които им предлагат социалните бизнес медии. Тази книга ще ви ги разкрие – с идеи, стратегии и предложения.
Бестселърът „Социалният БУМ!“ преди всичко:
* показва прехода от социалните медии към социалните бизнес медии и определя момента, в който откривате, че усилията ви – цялото това привличане, ангажиране и свързване – започват да се отплащат;
* описва чувството, което изпитвате, когато спечелите нов клиент въз основа на ценностните си послания и здравата работа;
* настъпва тогава, когато привлекателността се срещне с истинската ценност;
* разяснява страничния ефект от всичките ви маркетингови и промоционални усилия и разкрива онова, което се случва, когато вашите последователи поканят още последователи и те започнат да купуват от вас;
* запознава с новия начин изобщо да се прави бизнес...
Накратко, социалните бизнес медии са новият начин изобщо да се прави бизнес, а чрез „Социалният БУМ!” Гитомър ще ви обучи как да се научите на най-важното!
Kниги от същия жанр
-
Малкото е новото голямопечатна: 16.50 лв. -
Данъчно облагане 2011печатна: 20.00 лв. -
Най-добрата книга на пазара за пазарапечатна: 5.00 лв. -
Международни счетоводни стандартипечатна: 24.00 лв. -
Българско-английски речник по право, финанси и търговияпечатна: 30.00 лв. -
Изпълнение на наказаниятапечатна: 4.50 лв. -
Нацията новаторпечатна: 14.00 лв. -
Наказателен процеспечатна: 7.00 лв. -
В ерата на телекомуникациитепечатна: 10.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.