Семейство Тъпашки
Роалд Дал мразел брадите. Никога не си е пускал брада и не можел да разбере защо на някого ще му се прииска да скрие лицето си по този начин. Стигнал до заключението, че хората си пускат бради, за да прикрият някоя неприятна страна на личността си. Роалд Дал намирал брадите за отблъскващи и мръсни и смятал, че по тях винаги има залепнала храна. Господин Тъпашки е един от най-отвратителните и смрадливи персонажи във всички истории на Роалд Дал – и какво има той на лицето си? Четинеста, стърчаща брада, естествено!
Господин и госпожа Тъпашки наистина са отвратителни. Миришат, защото никога не се къпят, бият се и си погаждат номера един на друг. И най-важното – мразят деца. Най-лошото от всичко обаче е, че държат маймуни в задния си двор. В клетки. Време е маймунките да си отмъстят на двете най-отблъскващи същества на света...
Kниги от същия жанр
-
Най-хубавият подаръкпечатна: 4.50 лв. -
При мамапечатна: 4.50 лв. -
Лека нощпечатна: 4.50 лв. -
Кой къде живеепечатна: 4.50 лв. -
Уча буквитепечатна: 9.00 лв. -
Добро утропечатна: 4.50 лв. -
Цветове форми числапечатна: 9.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Роалд Дал
Биография:
Роалд Дал е британски писател-хуморист от норвежки произход, известен с късите си разкази с неочакван край и произведенията си за деца. Женен е за американската актриса Патриша Нийл от 1953 до 1983 г., с която имат пет деца. Автор е на книги за деца като „Чарли и шоколадовата фабрика“, „Матилда“, „Вещиците“, „ГДВ“, „Вълшебният пръст“, „Семейство Тъпашки“, „Фантастичния господин Фокс“, а също и за възрастни — романа „Моят чичо Осуалд“, „Разкази с неочакван край“ и др.
Умира на 74-годишна възраст, през 1990 г., от рядка болест, наподобяваща левкемия. Рождената дата на писателя – 13 септември – е обявена за Световен ден на Роалд Дал и от 2006 г. този празник се отбелязва всяка година от почитателите на Разказвач №1 в света.
Научете повече на www.roalddahl.com.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.