Свръхестественото
Най-голямата загадка в човешката история!
Преди по-малко от 50 000 години човечеството нямало нито изкуство, нито религия, нито развит символизъм, нито новаторско мислене. И тогава, в рамките на една драматична и наелектризираща промяна, описана от учените като „най-голямата загадка в човешката история“, всички тези качества и умения, които най-много ценим в себе си, се явяват вече напълно формирани, все едно дарени ни от невидими сили.
В „Свръхестествено“" Греъм Хенкок си поставя за цел да разследва този загадъчен преломен момент „преди и след това“ и да открие истината за влиянията, оформили модерния човешки разум.
Kниги от същия жанр
-
От Атлантида до Сфинксапечатна: 5.00 лв. -
Тайните на Юдапечатна: 3.00 лв. -
Силата на карматапечатна: 6.90 лв. -
Изчезналата цивилизация на Лемурияпечатна: 13.95 лв. -
Тайните на човешкия и българския родпечатна: 8.00 лв. -
Изгубените тайни на Свещения кивотпечатна: 14.99 лв. -
Така каза Вангапечатна: 6.00 лв. -
Храмът на Соломон и франкмасонството: Легендата за Хирампечатна: 17.90 лв. -
Свитъците на Исуспечатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Търсенето му го отвежда на изпълнено с приключения и откривателство пътуване от смайващо красивите праисторически рисувани пещери във Франция, Испания и Италия до изолираните скални заслони в планините на Южна Африка, където открива съкровищница, пълна с необикновени произведения на изкуството от Каменната ера.
Хенкок открива улики, които го отвеждат в дълбините на амазонската джунгла. Там той пие силният растителен халюциноген аяхуаска с индианските шамани, чиито картини съдържат образи на „свръхестествени същества“, идентични с хибридите между животни и хора, изобразени в праисторическите пещери и скални заслони. А по време на експерименти в западни лаборатории халюциногени като мескалина отново предизвикват халюцинирани срещи със съвсем същите същества. Учените, оглавили проучванията на човешкото съзнание, започват да се замислят за възможността подобни видения да са реални възприятия от други „измерения“.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.