С каквото си успял, с него няма да преуспееш
Бестселър на Ню Йорк Таймс, бизнес книга №1 на Уолстрийт Джърнъл, награда „Харолд Лонгман” за най-добра бизнес книга на 2007 г.
„Успехът ражда успех, както парите раждат пари”, отбелязва Шамфор преди повече от два века. „Успехът носи проблеми, нашият предишен успех често ни пречи да постигнем още по-голям”, твърди днес Маршал Голдсмит. И го доказва с примери от богатата си практика на коучър, който е обучавал групово хиляди мениджъри, а индивидуално е работил с над 60 главни изпълнителни директори на водещи световни корпорации.
Защо не постигате впечатляващи успехи, след като заемете по-висок пост и пред вас се разкрият по-големи възможности? Може би просто сте достигнали своето „ниво на некомпетентност”? Голдсмит разбива и това прословуто клише, като показва, че проблемите изобщо не се дължат на липса на знания и умения, а на „дребни” поведенчески тикове – лоши навици, с които ежедневно дразните и пропъждате хората около вас на работното място (а и вкъщи).
Kниги от същия жанр
-
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Бестселър на Ню Йорк Таймс, бизнес книга №1 на Уолстрийт Джърнъл, награда „Харолд Лонгман” за най-добра бизнес книга на 2007 г.
„Успехът ражда успех, както парите раждат пари”, отбелязва Шамфор преди повече от два века. „Успехът носи проблеми, нашият предишен успех често ни пречи да постигнем още по-голям”, твърди днес Маршал Голдсмит. И го доказва с примери от богатата си практика на коучър, който е обучавал групово хиляди мениджъри, а индивидуално е работил с над 60 главни изпълнителни директори на водещи световни корпорации.
Защо не постигате впечатляващи успехи, след като заемете по-висок пост и пред вас се разкрият по-големи възможности? Може би просто сте достигнали своето „ниво на некомпетентност”? Голдсмит разбива и това прословуто клише, като показва, че проблемите изобщо не се дължат на липса на знания и умения, а на „дребни” поведенчески тикове – лоши навици, с които ежедневно дразните и пропъждате хората около вас на работното място (а и вкъщи).
За да стигнете до нов успех, просто трябва да преодолеете един-два от тях – най-вбесяващите (и което е по-важно – да накарате другите да забележат подобрението). Звучи просто, но не е толкова лесно, както многократно напомня авторът, докато щедро разкрива с изненадващи подробности своята доказано ефективна методика за промяна на поведението, която днес му носи по 250 000 долара от всеки клиент.
Извънредно практична книга за дълготрайно ползване, написана просто и стегнато, без излишни словесни фойерверки и раздувки, брутално честно и с чувство за хумор. Вложението в нея ще ви се възвърне поне хилядократно, ако приложите дори само пет процента от наученото.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.