Розовият слон, който не бива да мислим
Каквото и да правите, през следващите трийсет секунди недейте да мислите за розовия слон! Не се получава, нали? Колкото повече повтаряме нещото, за което не бива да мислим, толкова повече мислим за него. Това е един класически пример, който илюстрира начина, по който работи нашият мозък. Той не чува „НЕ”-то. Отрицанието се превръща в утвърждение и вниманието ни мигновено се фокусира върху това, което желаем да избегнем. А накъдето е насочено вниманието, натам тече и енергията ни.
Мизансценът на това интелектуално преживяване по практическа духовност са десетте Божии заповеди. Повечето от тях парадоксално са формулирани като отрицания, което по правилото на розовия слон е нож с две остриета. Затова авторът предлага да преформулираме за момент тези предписания от Стария завет в позитивни утвърждения и да поразсъждаваме над същинския градивен смисъл, кодиран в тях.
По този начин можем да програмираме поведението си и да влияем и на поведението на другите. По този начин ни въздействат медиите, обичайните ни разговори, дори уличните билбордове. Това е една непрестанна манипулация, на която несъзнателно и безкритично се подчиняваме.
„Розовият слон” е третата част от поредицата езотерични изследвания на Димитър Божанов. Първите две книги – „Кафе за събуждане” и „Епохата на безсмъртието”, провокираха рекорден читателски интерес. В ръцете си държите третото парче от мозайката, което официално превръща поредицата в трилогия. Това са три смели крачки по пътя към нашето духовно и личностно пробуждане.
Kниги от същия жанр
-
Фън Шуй Вътрешен дизайнпечатна: 10.00 лв. -
Църковен целебник 2011печатна: 4.00 лв. -
Изкуството на иконата – богословие на красотатапечатна: 15.00 лв. -
Завръщането на свещеното познание на Катарапечатна: 12.00 лв. -
Св. Тома от Аквиное-книга: 2.40 лв. -
Два животапечатна: 15.00 лв. -
Животът на Исус Христоспечатна: 14.99 лв. -
Изкуството да побеждавашпечатна: 6.00 лв. -
Да обявим мира!печатна: 5.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.