Розовият слон, който не бива да мислим
Каквото и да правите, през следващите трийсет секунди недейте да мислите за розовия слон! Не се получава, нали? Колкото повече повтаряме нещото, за което не бива да мислим, толкова повече мислим за него. Това е един класически пример, който илюстрира начина, по който работи нашият мозък. Той не чува „НЕ”-то. Отрицанието се превръща в утвърждение и вниманието ни мигновено се фокусира върху това, което желаем да избегнем. А накъдето е насочено вниманието, натам тече и енергията ни.
Мизансценът на това интелектуално преживяване по практическа духовност са десетте Божии заповеди. Повечето от тях парадоксално са формулирани като отрицания, което по правилото на розовия слон е нож с две остриета. Затова авторът предлага да преформулираме за момент тези предписания от Стария завет в позитивни утвърждения и да поразсъждаваме над същинския градивен смисъл, кодиран в тях.
По този начин можем да програмираме поведението си и да влияем и на поведението на другите. По този начин ни въздействат медиите, обичайните ни разговори, дори уличните билбордове. Това е една непрестанна манипулация, на която несъзнателно и безкритично се подчиняваме.
„Розовият слон” е третата част от поредицата езотерични изследвания на Димитър Божанов. Първите две книги – „Кафе за събуждане” и „Епохата на безсмъртието”, провокираха рекорден читателски интерес. В ръцете си държите третото парче от мозайката, което официално превръща поредицата в трилогия. Това са три смели крачки по пътя към нашето духовно и личностно пробуждане.
Kниги от същия жанр
-
Където и да идеш, ти си тампечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Протоколи на сионските мъдреципечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Заветите на Учителя Дъновпечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Тайните подземия на България. Част 1печатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Езиците на раяпечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Текстове от Библиятапечатна:
7.90 лв.
4.03 EUR -
Запознанство с Кабалапечатна:
6.99 лв.
3.57 EUR -
Първата проповед на Буда -
Философски портрети, миниатюри и фрагментипечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.