Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Хотелски мениджмънтпечатна: 36.00 лв. -
Биология на купуванетопечатна: 18.00 лв. -
Процесът по ЗАННпечатна: 23.00 лв. -
Защита на класифицираната информацияпечатна: 7.50 лв. -
Предприемачество и мениджмънт, част 3печатна: 16.80 лв. -
Професионална компетентност на ръководителите на транспортна дейностпечатна: 19.90 лв. -
Етикет за всеки ден: Как да се държим в обществото, у дома, в офисапечатна: 16.00 лв. -
Джакпечатна: 25.00 лв. -
Как да постигнем максимални резултати без излишни усилияпечатна: 16.99 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.