Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Приватизация на лечебните заведенияпечатна: 5.00 лв. -
Данъчно облагане 2013. Коментар. ЗДДФЛ. ЗКПО. ЗДДСпечатна: 25.00 лв. -
Кодекс на застрахованетопечатна: 7.90 лв. -
Модерната корпорация и частната собственостпечатна: 35.00 лв. -
Лидерството и едноминутният мениджърпечатна: 10.00 лв. -
Вещно право 2014печатна: 10.90 лв. -
Ръководство за упражнения и сборник от задачи по "Икономика на предприятието"е-книга: 8.00 лв. -
Опазване на околната средапечатна: 5.40 лв. -
Преодоляване на петте основни слабости при работата в екиппечатна: 16.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.