Произход на търговските марки
В увлекателната си нова книга семейство Рийс вземат революционната Дарвинова идея за еволюцията и я прилагат в брендинговия процес. Резултатът е нова, поразително ефективна стратегия за създаване на иновативни продукти, за изграждане на успешна марка и, като следствие – за постигане на бизнес успех.
Като следват блестящата дедукция на Дарвин, че новите видове се появяват вследствие на дивергенция на съществуващите видове, семейство Рийс очертават ефективна стратегия за създаване и извеждане на пазара на ефективна марка. От книгата ще се научите:
- Да разделяте и владеете
- Да използвате дивергенцията
- Да се възползвате от теориите за оцеляването на първия и на втория
- Да впрягате силата на подкастрянето
С помощта на проницателни проучвания на провалили се конвергентни продукти и интересни истории за продукти, постигнали световен успех чрез дивергенцията, авторите са написали окончателната книга за брендинга.
Kниги от същия жанр
-
Елизабет I - Главен изпълнителен директорпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Правен режим на земеделските земи и горските територипечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Как да печелим от сделки с недвижими имотипечатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Данъчно облагане 2011печатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Административно правопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
14 урока за служителитепечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Закон за движение по пътищата. Правилник за прилагане на ЗДПпечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Не е въпрос на късметпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Глобална политикономия: разбиране на международния икономически редпечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.