Приложна социална психология. Том 2
Втори том включва последните две части:
1. Социалнопсихични феномени в груповото битие;
2. Приложна практика.
В 27-те теми се разглеждат: социалните норми и поведение, общуването и междуличностните отношения, деиндивидуализацията, социалната фасилитация, груповото популяризиране, социалната леност, конформизмът, социалните роли, афилиацията и любовта, съперничеството, завистта, слуховете, агресията в социалната среда, междуличностните конфликти и др.
При всяка тема е обърнато внимание на приложните и прагматичните аспекти и измерения на проблема.
Може да служи като ръководство и своеобразен справочник на работещите в сферата на бизнеса, политиката, рекламата, PR-а, мениджмънта, маркетинга, социалните дейности, образованието и др.
Kниги от същия жанр
-
Чай с лимон и медпечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR -
Експериментът с намерениетопечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Без границипечатна:
8.50 лв.
4.34 EUR -
Бащите днеспечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Как да се отървем от съперницатапечатна:
8.50 лв.
4.34 EUR -
НЛП защитапечатна:
6.99 лв.
3.57 EUR -
Лъже ли ви той?е-книга:
9.99 лв.
5.10 EURпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Защо мъжете никога не помнят, а жените никога не забравятпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Наръчник по величие - книга 2печатна:
11.00 лв.
5.62 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Ахат
Категория:
Психология
,
Приложна психология
Година: 2010
Страници: 520
ISBN: 9789549664317
Баркод: 9789549664317
Размер: 13.00x20.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.