Практическо програмиране за Android
Тази книга ще ви помогне да се научите да разработвате приложения за Android и ще ви покаже как да се възползвате от възможностите, които ви предлагат мобилните устройства, работещи под управлението на тази операционна система.
Първата част на книгата е посветена на предварителната подготовка. Последователно са разгледани инсталирането и конфигурирането на необходимото програмно осигуряване - JDK, Eclipse, Android SDK и емулатора за Android. Отделено е нужното внимание и на решаването на някои непредвидени, срещащи се в практиката ситуации, свързани с проблемите, които могат да се срещнат при стартирането на емулатора или на приложенията.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Денис Колисниченко
Биография:
Денис Николаевич Колисниченко е водещ автор в областта на програмирането и информационните технологии. Написал е многобройни статии и повече от 30 книги на компютърна тематика, в това число книги за PHP, MySQL, различни Linux дистрибуции (FreeBSD, Fedora, Ubuntu, openSUSE, Mandriva), Windows, интернет, Joomla!, Slaed, PHP-Nuke, Drupal и др.
Ревю
От втората част ще научите каква е структурата на проектите за Android и кои са компонентите на приложенията и процесите в операционната система. Тук е разгледан и потребителският интерфейс с различните типове лейаут и основните му уиджети и диалогови прозорци, обърнато е внимание върху работата с графика, както и на възпроизвеждането на звук и видео. Разгледани са и начините за съхраняване на данните на приложенията.
Третата част е посветена на създаването на сложни приложения. Разгледано е междупроцесното взаимодействие на приложенията, обърнато е внимание върху сървисите и нишките. Ще се научите как да работите с хардуера на телефона - различните видове датчици, камерата, Bluetooth и вибрацията. В тази част ще се научите и как от вашето приложение може да избeрете номер, да покажете номера на входящото обаждане, да изпратите SMS съобщение, да създадете собствен браузър, как да получите информация за състоянието на телефона, ориентацията на екрана и др. Пак тук ще научите как да използвате видовете анимация и базите данни.
Последната четвърта част е посветена на дебъгването на приложенията и използването на App Inventor - среда за бърза разработка на приложения. Тук ще научите и как да локализирате, подпишете и подготвите готовото приложение за разпространение чрез Google Play™.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.