Прага и Чехия
Още от поредицата Пътеводител National Geographic
-
-
-
-
-
-
-
Bulgariaпечатна:
32.90 лв.
16.82 EUR -
Bulgaria Guideе-книга:
7.90 лв.
4.03 EURпечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Californiaпечатна:
38.90 лв.
19.88 EUR -
Пътен атлас Европа 2008печатна:
32.00 лв.
16.36 EUR -
1001 Исторически места, които непременно трябва да посетитепечатна:
48.00 лв.
24.54 EUR -
Northern Spainпечатна:
32.90 лв.
16.82 EUR -
Bulgarien - Touristnkarteпечатна:
2.50 лв.
1.27 EUR -
Испания 1: 900 000 - пътна картапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Germanyпечатна:
34.90 лв.
17.84 EUR
Над 230 цветни фотографии, 25 детайлни карти, специални маршрути за разходка, данни за хотели, ресторанти, магазини, забавления и празници – пътеводителят на „Нешънъл Джеографик“ ви поднася най-подобната туристическа информация за Прага и Чехия, придружена от кратък обзор на чешката история и култура. Авторът Стивън Брук посещава Прага за първи път в средата на 80-те години от миналия век. Второто му идване в града е през 1991 г. след края на комунистическото управление, когато чешката столица започва нов живот. Тези негови срещи с Прага провокират две книги и настоящия пътеводител. Стивън израства в Лондон, учи в Кеймбридж и, преди да стане през 1982 г. професионален писател, работи като редактор в издателства в САЩ и Великобритания. Понастоящем живее в Лондон, но се чувства особено привързан към Прага, където са живели някои от предците му. От Пътеводителя за Прага и Чехия ще научите: • Колко вида бира има в Чехия и какво представляват фестивалите на хмела? • Коя чешка принцеса се е омъжила за обикновен селянин и защо? • Има ли призраци в чешките замъци? • Коя от сградите в Прага танцува? • Защо император Фердинанд заповядва да убият най-добрия му генерал? • Как Томаш Бата създава изкуствен град и цяла империя?... ... и още много любопитни подробности за една от най-красивите територии на Централна Европа, която задължително трябва да посетите.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.