Право на радио- и телевизионните организации в България
"В този труд се прави опит да бъде дефинирано това изначално отношение на политическия елит към медиите, а също и да бъде проследено неговото развитие до наши дни. Тъй като българският Закон за радиото и телевизията се намира в динамично състояние, смятам, че е важно и необходимо не толкова да се анализират конкретните му текстове, колкото да се привлече вниманието към задкулисието, в което се решават проблемите, към това какви са логиката и начинът на мислене на българския законодател по отношение на радиото и телевизията, така че да бъдат обхванати характеристиките и динамиката на системата като цяло." Радомир Чолаков
Kниги от същия жанр
-
Холдингпечатна: 15.00 лв. -
Джобен речник на международни бизнестерминипечатна: 7.00 лв. -
Високоефективната организацияпечатна: 15.00 лв. -
Уорън Бъфет и анализът на финансови отчетипечатна: 16.00 лв. -
Практика на Върховния административен съд и Административен съд София-град по Закона за защита от дискриминацияпечатна: 9.00 лв. -
Как да наложим български продукт в Германия?печатна: 7.00 лв. -
Правни проблеми на ЗУТпечатна: 19.00 лв. -
Физическото лице търговецпечатна: 14.00 лв. -
Ефективни продажбипечатна: 9.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Закони, Сборници
Година: 2000
Страници: 206
ISBN: 9546493554
Баркод: 9546493554
Размер: 17.00x23.70 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.