Право на радио- и телевизионните организации в България
"В този труд се прави опит да бъде дефинирано това изначално отношение на политическия елит към медиите, а също и да бъде проследено неговото развитие до наши дни. Тъй като българският Закон за радиото и телевизията се намира в динамично състояние, смятам, че е важно и необходимо не толкова да се анализират конкретните му текстове, колкото да се привлече вниманието към задкулисието, в което се решават проблемите, към това какви са логиката и начинът на мислене на българския законодател по отношение на радиото и телевизията, така че да бъдат обхванати характеристиките и динамиката на системата като цяло." Радомир Чолаков
Kниги от същия жанр
-
Mеждународен етикетпечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Бизнес етикетпечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Десетте смъртни гряха на маркетинга: Симптоми и решенияпечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Игри на властпечатна:
6.90 лв.
3.52 EUR -
Управление на проектипечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Успешната стратегияпечатна:
6.50 лв.
3.32 EUR -
Закон за борба срещу противообществените прояви на малолетните и непълнолетнитепечатна:
2.90 лв.
1.48 EUR -
Закон за местните данъци и таксипечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
102 решения на ВАС по данъчни и митнически делапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Сиела
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Закони, Сборници
Година: 2000
Страници: 206
ISBN: 9546493554
Баркод: 9546493554
Размер: 17.00x23.70 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.