Почивка в кома
В „Почивка в кома“ читателят вижда Марк на откриването на дискотеката с поетичното име „Кенефа“, в психеделичната обстановка и сред безумния декор на огромна тоалетна чиния и изливаща се от „казанчето“ вода върху специално поканените представители на френския и световния елит, сред които принцеси, баронеси и Борис Елцин. Марк е на двайсет и седем години, има хубав апартамент, готино бачкане и въпреки това не се самоубива, казва ни авторът. Марк се е запасил с 6 (шест) презерватива, преди да отиде на откриването на „Кенефа“, за да си легне с хора, които не познава. Ала дълбоко в душата си знае, че и той като всички свои приятели иска само едно – любов и нормалност.
Заедно със своя автор Марк ни описва с известна снизходителност, но и с хаплива ирония, един специфичен вид парижка фауна, който се захранва с екзотични наркотици, неправдоподобни коктейли, диджейски миксове и безплодни светски разговори – фауна, която и автор, и герой отлично познават и която завладяващо представят в тази втора книга от култовата трилогия.
Kниги от същия жанр
-
Пясъците на времетопечатна: 14.99 лв. -
Конфуций: Поученияпечатна: 9.00 лв. -
Пяната на днитепечатна: 9.00 лв. -
Смърт и компаспечатна: 14.99 лв. -
Острието на бръсначапечатна: 11.00 лв. -
Чуждоземецътпечатна: 19.00 лв. -
Характерие-книга: 10.00 лв. -
Попипечатна: 12.99 лв. -
David's childе-книга: 4.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Фредерик Бегбеде
1965
Биография:
Фредерик Бегбеде (роден 1965 г., учил в престижни колежи, завършил политически науки, маркетинг, журналистика и комуникации, направил блестяща кариера като публицист, писател, литературен критик, телевизионен репортер, създател на литературната награда "Флора") е автор на десетина романа, сред които филмираният "9,99 лв." – безпощадна критика на рекламния бизнес, заради която го уволняват.
Фредерик Бегбеде е и известен парижки денди и заклет купонджия, подобно на Марк Мароние, героя на първите му три книги: "Мемоари на един откачен младеж", "Почивка в кома" и "Любовта трае три години".
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.