ПР практика: работа с агенция
Благодарение на опита си като журналист, преподавател, служител във вътрешен отдел по комуникация и днес - от страната на агенция, д-р Александър Христов успява да погледне на взаимоотношенията от различни гледни точки и да покаже къде е мястото, на което се пресичат различните интереси. Не е спестил и нито един факт от реалността, за да я видим такава, каквато е и каквато я виждат различните участници за успеха на една ПР кампания. Като председател на Българското дружество за връзки с обществеността д-р Александър Христов участва в търсенето на съвършената ефективна комуникация и утвърждаване на добрите практики. „ПР практика: Работа с агенция" не е книга в традиционния смисъл на думата. Това е компас, който ще ви служи да се ориентирате правилно и да извлечете максимална полза от работата си с агенции или ако работите в агенция - да направите най-доброто за своите клиенти.
Kниги от същия жанр
-
Основи на мениджмънтапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Бизнес Етикет For Dummiesпечатна:
16.99 лв.
8.68 EUR -
Оптимизация на инвестиционния изборпечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Цената е грешнапечатна:
21.00 лв.
10.73 EUR -
История на българския капиталов пазар т.1(1862-1948 г.)печатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Великата тайна за привличане на парие-книга:
8.99 лв.
4.59 EURпечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Черните дупки на българската енергетикапечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Екип и екипна работапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Данъчно-осигурителен процесуален кодекспечатна:
5.90 лв.
3.01 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.