Отражения в мъжки поглед
Крайната форма на теорията за рода, която смята биологичната идентичност за незначима, вече е официална идеология във Франция. [...] Министерството на образованието наскоро взе важно решение по въпроса – теорията за рода трябва да се преподава във всички държавни училища. Така от началото на учебната 2011 г. някои ученици можеха да прочетат следната фраза в учебниците по предмета „Науки за живота и земята“: „Човек не се ражда мъж или жена, а става такъв по личен избор.“
[...] Под претекст, че „природата“ и „естествените разлики“ са допуснали поробването на жените („по природа майки“), на чернокожите („по природа глупави“), на евреите („по природа хитри“) и така нататък, много от нашите съвременни мислители отхвърлят самата идея за природа и се опитват да ни накарат да повярваме, че човешките същества нямат абсолютно никаква природа, нищо общо с природата, изобщо не са животни, а чисто културни същности, които се изграждат по собствена воля. В съвременната догма за променливостта всичко варира според културата, всичко е въпрос на правило, принуда и конструкция.
Въпреки това природата съществува и макар че имаме огромна свобода и талант да я коригираме, до нова наредба ние сме част от нея. Независимо от въпроса за половите различия, тази противоестествена нагласа – която постулира коренна разлика между човека и заобикалящия го материален свят или на практика превъзходството на човека над света, – е на път да ни унищожи.
Нанси Хюстън
Kниги от същия жанр
-
Малка книжка с Български мъдростипечатна: 7.00 лв. -
Малка книжка за мъжетепечатна: 7.00 лв. -
Малка книжка за надеждатапечатна: 7.00 лв. -
Момченце е!печатна: 6.00 лв. -
Какво мъжете знаят за жените?печатна: 5.00 лв. -
Малка книжка с Африкански мъдростипечатна: 7.00 лв. -
Малка книжка за любовтапечатна: 7.00 лв. -
Малка книжка за източни мъдростипечатна: 7.00 лв. -
Малка книжка за щастиепечатна: 10.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.