Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Канбан - Успешна еволюционна промяна за вашия технологичен бизнеспечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Икономика на предприятието - част IIпечатна:
16.80 лв.
8.58 EUR -
Енциклопедия по счетоводство - комплект том I, том IIпечатна:
42.00 лв.
21.47 EUR -
Изкуството на предимството: 36 стратегеми за побеждаване на конкуренциятапечатна:
12.99 лв.
6.64 EUR -
Кодекс на трудапечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
НЛП - комуникационно майсторство. Аудиокнигапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
История на паритепечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Подбрана библиография по частно правопечатна:
4.80 лв.
2.45 EUR -
Право на радио- и телевизионните организации в Българияпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.