Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Управлявай трудните взаимоотношенияпечатна: 6.50 лв. -
Увод в международната защита на правата на човекапечатна: 7.99 лв. -
50 големи икономически идеи, които трябва да знаетепечатна: 16.00 лв. -
Кой се страхува от Адам Смит? Или как пазарът се сдоби с душата си!печатна: 18.00 лв. -
Коментар на Административнопроцесуалния кодекспечатна: 16.00 лв. -
Работата, за която сме роденипечатна: 25.00 лв. -
Данъчно облагане и счетоводно приключване 2014печатна: 32.40 лв. -
Диагностика и промяна на организационната културапечатна: 21.00 лв. -
Бъдещето на успехапечатна: 19.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.