Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Закон за местните данъци и таксипечатна: 2.99 лв. -
Етикет за всеки денпечатна: 24.99 лв. -
Комисионният договорпечатна: 9.80 лв. -
Международен бизнес и глобализацияпечатна: 20.00 лв. -
Изкуството на стратегиятапечатна: 27.00 лв. -
Комплект: В къщата на парите, Кризата идвапечатна: 40.00 лв. -
Да печелишпечатна: 25.00 лв. -
ABC на инвестирането в златопечатна: 5.00 лв. -
Медийно право: речник на основните понятияпечатна: 24.99 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.