Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Да правим бизнес като IKEAпечатна: 5.00 лв. -
Ефектът Медичипечатна: 21.00 лв. -
Преговоритепечатна: 15.00 лв. -
Въведение в маркетингапечатна: 88.00 лв. -
Бизнес школа за хора, които обичат да помагат на другитепечатна: 6.00 лв. -
Игрите на властта: да правиш бизнес в Българияпечатна: 22.00 лв. -
Договорът - Практическо ръководство за търговски и граждански договорипечатна: 40.00 лв. -
Управление на проекти с метода TenStepпечатна: 24.00 лв. -
10-те златни правила за работа в екиппечатна: 17.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.