Основи на мениджмънта
"Основи на мениджмънта" включва в себе си следните теми: - организация, управление, мениджър; - еволюция (развитие) на управленската мисъл; - вътрешна и външна среда на организацията; - социална отговорност и етика; - комуникациите и управлението; - вземане на решение; - модели и методи за вземане на решения; - стратегическо планиране; - планиране реализацията на стратегията; - видове организационни структури; - мотивация; - контрол; - групова динамика; - ръководство, власт и лично влияние; - лидерство: стил, ситуация и ефективност; - управление на конфликтите, измененията и стресовете в организацията; - управление на трудовите ресурси и други.
Kниги от същия жанр
-
Финансови ли са финансовите пазари?печатна: 14.00 лв. -
Изгради страхотен бизнес сега! 7 начина да увеличиш в максимална степен печалбите си на който и да е пазарпечатна: 14.90 лв. -
Добавената стойност на Пъблик рилейшънспечатна: 19.00 лв. -
Преодоляване на петте основни слабости при работата в екиппечатна: 16.00 лв. -
Защита от грешка и санкции при контакти с проверяващите органипечатна: 39.60 лв. -
Новите положения в нормативната уредба на Устройство на териториятапечатна: 24.00 лв. -
Национална класификация на професиите и длъжностите 2011печатна: 24.00 лв. -
Данъчно облагане и счетоводно приключване на 2011 г.печатна: 30.00 лв. -
Преферентните искове за попълване на масата на несъстоятелносттапечатна: 20.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 1998
Страници: 351
ISBN: 9549574083
Баркод: 9549574083
Тегло: 0.40 кг.
Размер: 14.00x21.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.