Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Honourпечатна:
27.90 лв.
14.26 EUR -
Българският туризъм: приоритети за развитиепечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Императорът и свещеникътпечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Електронна поща с Outlook 2003печатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Илюстрирана енциклопедия на всички игри с картипечатна:
7.25 лв.
3.70 EUR -
Йордан Радичков. Събрани съчинения - том 2печатна:
25.00 лв.
12.78 EUR -
Лека нощ, Тропчо!печатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Нощ в музеяпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR -
Данък върху добавената стойностпечатна:
26.40 лв.
13.49 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.