Основи на дребния бизнес
Книгата "Основи на дребния бизнес" цели да запълни една голяма празнина в осмислянето на ролята, поведението и подкрепата за дребния бизнес (ДБ), представен от групата на малките и средните предприятия (МСП). В структурно отношение книгата е съставена от четири раздела. Раздел I. "Дребният бизнес: роля, характеристики, състояние и развитие"; Раздел II. "Задачи, решавани с помощта на ДБ"; Раздел III. "Външна среда и влияещи фактори върху поведението и развитието на МСП"; Раздел IV. "Стратегически алтернативи за развитието на МСП".
Kниги от същия жанр
-
Пиленцапечатна:
4.90 лв.
2.50 EUR -
Архипелагът на думитепечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Вино от глухарчетапечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Здрава, красива и млада кожапечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Res vitae. Res publicae Философски и философско-политически етюди от християнска перспективапечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Огън и мъглапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Аутопсия на една любовпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Amores Perosпечатна:
7.00 лв.
3.57 EUR -
Тибетски загадкипечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2000
Страници: 349
ISBN: 9549574563
Баркод: 9549574563
Размер: 16.50x23.50 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.