Ноетика
Ако е вярно, че човек използва 10% от мозъка си, то целта на ноетиката са останалите 90%. Това са онези необичайни състояния на съзнанието, при които мислите придобиват материална сила и променят физическия свят според желанията ни. През 1973 г. Едгар Мичъл, астронавт от програмата на НАСА "Аполо 14", основава в Сан Франциско Института по ноетика, за да бъдат проучвани явления като ясновидството или "виждането от разстояние", съществуването на душата и извънтелесните преживявания, силата на мисълта и молитвата. Екипът, събран от човека, стъпил на Луната, са световноизвестни учени, работещи в престижни университети. Така старогръцкото понятие "ноетика", което означава "вътрешно, интуитивно познание", се въвежда за нов живот през ХХ век. Александър Аватаров, едно от знаковите руски имена в тази сфера, тук акцентира върху способностите на човешкия организъм за самолечение, върху усъвършенстването на духовността и интелекта. Според автора процесът е труден и дълъг, както ни уверяват източните и библейските легенди, но е единственият начин, да открием божественото начало в себе си. Казано с по-други думи - да получим достъп до вселенския интернет, известен още като единното космическо енергийно-информационно поле. Как би изглеждал светът, ако човек използваше 100% от потенциала на мозъка си?
Kниги от същия жанр
-
Краят на историята и последният човекпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Религията на Древен Египете-книга:
6.00 лв.
3.06 EURпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Книгата на съдбатапечатна:
16.00 лв.
8.18 EUR -
Аристоспечатна:
9.90 лв.
5.06 EUR -
Гадателски карти: Напътствия от Богинитепечатна:
30.00 лв.
15.33 EUR -
Философски портрети, миниатюри и фрагментипечатна:
20.00 лв.
10.22 EUR -
Астралният свят. Способност за възприемане на астралния святпечатна:
11.99 лв.
6.13 EUR -
Верният път е само един, погрешните са хилядапечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Философски трактатипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.