Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Осигурително право - 4 изданиепечатна:
31.00 лв.
15.85 EUR -
Библия на продаванетопечатна:
35.00 лв.
17.89 EUR -
Разследване на престъпления против личносттапечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Силата на Сигма Шестпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
ЦЕЛпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Корпоративни финанси: Финанси на малката и средната фирмапечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Съдебната власт в България (от древността до наши дни)печатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Маркетинг в туризмапечатна:
9.00 лв.
4.60 EUR -
Уорън Бъфет и тайните на мениджмънтапечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.