Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Успешната стратегияпечатна: 6.50 лв. -
Бъдещето на успехапечатна: 19.00 лв. -
Принципите на успехапечатна: 14.00 лв. -
Успешната обратна връзкапечатна: 4.80 лв. -
Закон за туризмапечатна: 3.20 лв. -
Маркетинг съвети от А до Япечатна: 16.00 лв. -
Социалният БУМ!печатна: 23.00 лв. -
Успешните презентациипечатна: 4.80 лв. -
Guerrilla Marketing : Право в подсъзнанието: фокусирано убеждаване за постиганепечатна: 16.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.