Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Стил и етикетпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Агресивни продажбипечатна:
7.99 лв.
4.08 EUR -
Добавената стойност на Пъблик рилейшънспечатна:
19.00 лв.
9.71 EUR -
Развитие на фондовия пазар в България и насоки за подобряване на неговата ефектипечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR -
Закон за местните данъци и таксипечатна:
2.99 лв.
1.52 EUR -
Закон за устройство на териториятапечатна:
8.90 лв.
4.55 EUR -
Жизнена стратегияпечатна:
14.50 лв.
7.41 EUR -
Разрушавай – не градипечатна:
8.99 лв.
4.59 EUR -
Едноминутният мениджър се запознава с маймунатапечатна:
12.00 лв.
6.13 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.