Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Застрахователно договорно правопечатна: 18.00 лв. -
Хитрините на бизнеса: за търговските маркипечатна: 13.99 лв. -
Закони за собственосттапечатна: 6.90 лв. -
Коментар на Кодекса на международното частно правопечатна: 27.00 лв. -
Новите положения в Закона за устройство на териториятапечатна: 22.80 лв. -
Директен PRпечатна: 24.00 лв. -
Малка червена книга за успешните продажбипечатна: 22.00 лв. -
Нови моменти в Административния процес според АПК: Тематичен коментарпечатна: 20.00 лв. -
Бог иска да сте богатипечатна: 16.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.