Неизменните 22 закона на маркетинга
"Първият закон на успешния маркетинг е свързан с прочитането и разбирането на тази книга. Силата й е в достъпното й изложение и приложимост. Тя е чист маркетиг дестилат... Задължително четиво за сериозни студенти и опитни професионалисти." Дон Валънтайн
Kниги от същия жанр
-
Оксфордски енциклопедичен речник по правопечатна: 20.00 лв. -
Всичко може да се договорипечатна: 16.90 лв. -
Наредба № 24 - Задължително застрахованепечатна: 4.60 лв. -
Европейско право. Въведениепечатна: 25.00 лв. -
Практически проблеми на новия Семеен кодекспечатна: 12.00 лв. -
Закон за собственосттапечатна: 4.90 лв. -
Mеждународен етикетпечатна: 8.99 лв. -
Принципите на Стивън Ковие-книга: 6.00 лв.печатна: 12.90 лв. -
Адам Смитпечатна: 9.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Година: 2001
Страници: 134
ISBN: 9549964035
Баркод: 9789549964035
Тегло: 0.30 кг.
Размер: 14.80x22.10 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.