Нежен център
Джеймс Хадли Чейс е роден през 1906 г. в Лондон. Учи в Кралския колеж в Рочестър и пише дипломна работа по бактериология. Баща му го подтиква към научна кариера, но тя не привлича Рене Реймънд (истинското име на Чейс). Младежът отказва да работи и като банков чиновник. През 1939 г., като продавач в книжарница, той за шест уикенда написва романа "Няма орхидеи за госпожица Бландиш", който моментално става бестселър. Чейс е автор на около сто криминални романи. Над трийсет от тях са филмирани, но той неизменно е недоволен от екранните версии на своите творби. Действието в неговите романи протича предимно в САЩ, но Чейс е бил в Америка само два пъти, и то за кратко. Учудващ в неговите творби е и постоянният мотив на садистично отношение към жените - същевременно той има любима съпруга, с която живее повече от петдесет години. Чейс води живот, затворен за медиите. През Втората световна война е пилот, по-късно редактира списанието на Кралските военновъздушни сили. Обича пътешествията, фотографията и е страстен поклонник на операта. Почива си, като сглобява, сложни детски конструктори. Прекарва голяма част от живота си в Швейцария, където умира през 1985 година.
Kниги от същия жанр
-
Град на небесен огънпечатна:
18.90 лв.
9.66 EUR -
Луди водят слепипечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Целта на Борнпечатна:
17.90 лв.
9.15 EUR -
Media Sapiensпечатна:
9.98 лв.
5.10 EUR -
Свят за изпиванепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Тя за Негопечатна:
4.99 лв.
2.55 EUR -
Имагопечатна:
14.00 лв.
7.15 EUR -
Коледния Прасчое-книга:
26.99 лв.
13.79 EUR -
Нестинаркапечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
Информация
Информация за книгата:
За автора
Джеймс Хадли Чейс
Биография:
Джеймс Хадли Чейс (на английски James Hadley Chase) е литературен псевдоним на английския писател Рене Брабейзън Реймънд (Rene Brabazon Raymond). Първият му роман „Няма орхидеи за мис Бландиш“ е издаден през 1939 година. Автор е на около 80 класически криминални романа.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.