Не е въпрос на късмет
НЕ Е ВЪПРОС НА КЪСМЕТ
Маркетинг, производство и „Теория на ограниченията“
Ели Голдрат е преподавател, учен, философ и бизнес лидер, но преди всичко той е мислител, който стимулира другите хора да мислят. Често описван като неконвенционален и провокативен, д-р Голдрат кара своите читатели да изследват и преоценят своите бизнес практики през призмата на една съвсем нова визия. В тази книга доктор Елиаху М. Голдрат чрез примери от няколко производствени отрасъла, ни показва как да прилагаме Теория на Ограниченията в продажбите, маркетинга, контрола на материалните запаси и дистрибуцията. Като допълнение са добавени методи за разрешаване на конфликти на лично и бизнес ниво. Ако сте чели „Целта“, ще пожелаете да прочетете и тази книга, защото вече знаете как книгите на Ели Голдрат могат да променят Вашия начин на мислене за бизнеса.
Ако не сте чели „Целта“, тази книга ще Ви въведе в мисловните процеси на д-р Голдрат и ще разберете защо списание „Fortune“ го нарича „гуру на индустрията“, а списание „Business Week“ го описва като „гений“.
„Разликата между Голдрат и другите бизнес автори предполагам се свежда до един фундаментален елемент: Голдрат е просто изумителен, а останалите са изумително прости. Този, който не прочете книгата изпуска чудесна възможност за професионално и личностно развитие.“ - „Assembly“
„Голдрат помага да се разбере кое определя успеха на проектa и съответно върху какво трябва да се фокусира един ръководител на проект.“ - „Harvard Business Review“
„Голям, и все по-нарастващ брой мениджъри от най-големите компании са съгласни с него.“ - „Business Week“
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.