Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Околната среда - от енвиронментализма до свободатапечатна: 14.00 лв. -
Как да осигурим, здравословна и безопасна работна среда: Комплект 2 книги + CDпечатна: 48.00 лв. -
Животът на Пипечатна: 15.00 лв. -
А+ Сертификат. Пълно ръководство за хардуерни специалисти - комплект от 2 томапечатна: 35.00 лв. -
Семената на измаматапечатна: 16.00 лв. -
Птиципечатна: 4.40 лв. -
Лагунапечатна: 3.99 лв. -
Любовта към словото. За изворите на науката за езикае-книга: 10.00 лв.печатна: 28.00 лв. -
Последен дъхпечатна: 14.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.