Не големите изяждат малките, а бързите поглъщат бавните
Защо АОЛ е най-печелившата нова медийна фирма в света, поглъща конкурентните фирми една подир друга и привлича милиони абонати, докато "Продиджи" и "КомпюСърв" се превръщат в история? Как стана така, че само за двадесет и четири месеца "Хотмейл" бе оценена от "Майкрософт" на цели 400 милиона долара, като преди това не беше нищо повече от една добра идея? Какво превърна "Чарлс Шуоб" от малка фирма с четирима брокери на едно бюро в най-голямата компания за финансови услуги в света? Консултантите-новатори Джейсън Дженингс и Лорънс Хотън разказват как най-успелите фирми на света излизат в авангарда на своите браншове и съумяват да запазят предимството си пред конкуренцията, независимо от обстоятелствата.
Kниги от същия жанр
-
Криминалистика for Dummiesпечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
Съкровището на антикваряпечатна:
14.99 лв.
7.66 EUR -
Обща теория на правотопечатна:
6.50 лв.
3.32 EUR -
Обичам те, бабо! Обичам те, дядо!печатна:
14.90 лв.
7.61 EUR -
Скитникът и вранитепечатна:
6.00 лв.
3.06 EUR -
Съвременник, брой 3 - 2008печатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
CD-art: Innovation in CD Packaging Designпечатна:
33.90 лв.
17.33 EUR -
Комуникацията, която информира и влияепечатна:
18.00 лв.
9.20 EUR -
Гражданското обществопечатна:
7.50 лв.
3.83 EUR
Информация
Информация за книгата:
Издател: Класика и Стил
Категория:
Бизнес, Икономика, Право
,
Книги
Година: 2001
Страници: 250
ISBN: 9549964221
Баркод: 9549964221
Размер: 15.00x22.00 см.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.