Нацията новатор
Това е книга за новаторството и предприемачеството. И за това как страна, малка като Израел, е олицетворение и на двете: най-много иновации и предприемачество в днешния свят има в еврейската държава. Страна със 7.1 млн. население, до скоро мишена на терористи-самоубийци и ракети, сега привлича рискови капиталови инвестиции колкото Великобритания и повече от Франция и Германия взети заедно. Днес Израел има повече компании в световния индекс на технологичните компании NASDAQ от всяка друга страна с изключение на САЩ.„Нацията новатор” е документално изследване, но и своеобразна мозайка от аргументи и разкази. Авторите се вглеждат в историята и културата на Израел и дават примери с множество стартиращи израелски фирми, за да покажат източниците и проявленията на творческата енергия на неговия народ. Те са няколко, но според тях водеща е chutzpah – необичайната склонност на израелците да отхвърлят приетото, харесваното, установеното, да се противопоставят на властта и да подкрепят противоположното.
Но макар Сенор и Сингър да се възхищават от неразказаната история за икономическите постижения на Израел, те разказват и за области, в които страната изостава. Изследват и заплахите за продължаващия успех на Израел, повечето от които ще изненадат читателя, защото международния печат не се занимава с тях.
Задължително четиво за всички експерти и непрофесионалисти, които се интересуват от Израел и Близкия изток.
Kниги от същия жанр
-
Електрически измерванияпечатна: 15.00 лв. -
Международни делови преговори и етика на бизнес отношениятапечатна: 6.00 лв. -
Brysons Dictionary: For Writers and Editorsпечатна: 17.90 лв. -
Смъртни грехове. Седем пиесипечатна: 18.00 лв. -
Курс по творческо писанепечатна: 12.00 лв. -
Тайната на Христофор Колумбпечатна: 5.00 лв. -
Гъбите в нашата природа: Ядливи и отровнипечатна: 5.90 лв. -
Скритата историяпечатна: 11.99 лв. -
Свободата на изразяванепечатна: 14.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.