Мотиви на избавлението във вълшебните приказки
Защо често сме недоволни от себе си? Какво лежи зад нашите конфликти и проблеми на общуването? Имат ли те някаква цел? Тази книга, отначало серия от лекции в Института „К. Г. Юнг“ в Цюрих, разглежда тези и много други теми. Тя е уникална в разкриване значението на вълшебните приказки за разбиране на процеса на психологическо израстване, по-специално при интегриране на животинската с човешката природа.
Читатели, запознати с възгледите на д-р Франц за психичната реалност, ще открият тук още едно съкровище. Нейният символен, нелинеарен подход към значението на типични мотиви от приказки, които се появяват и в сънищата – къпане, биене, разчленяване, животни, дрехи и пр. - и нейното ясно описание на комплексите, проекцията, активното въображение и архетиповете превръща тази комбинация в модерна класика.
„Д-р Фон Франц, повече от всеки друг автор в тази област, притежава рядката способност да включва психологическите си теории и прозрения в практически примери от всекидневния живот. Това прави тази книга еднакво достъпна както за лаика, така и за професионалния терапевт. Мотиви на избавлението във вълшебните приказки надхвърля Използване на магията… от Бруно Бетелхайм. Това е най-доброто, написано от Фон Франц“ – Фрейзър Боа, юнгиански аналитик.
„Препоръчителна за всеки, който се интересува от учението на Юнг и плодотворното му сътрудничество с един от най-близките му съратници.“ – Джеймс А. Хол, психиатър и юнгиански аналитик, автор на Клинично използване на сънища.
„Една много практична книга за работа с личните комплекси.“ – Дейвид Л. Харт, юнгиански аналитик, в Квадрант.
Kниги от същия жанр
-
Достоевскипечатна: 9.30 лв. -
Водородната икономикапечатна: 10.00 лв. -
Вароатоза по пчелитепечатна: 4.00 лв. -
Анимус и Анима във вълшебните приказкипечатна: 7.00 лв. -
Ние с Коко. Крикор Азарян отблизопечатна: 16.00 лв. -
Трите маймунипечатна: 14.00 лв. -
Мрежата на Чарлипечатна: 14.00 лв. -
Рок и поп: Историятапечатна: 39.00 лв. -
Числата - ключът към Вселенатапечатна: 2.99 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.