Мениджмънт на класа
Какво знае, може и право учителят като ефективен мениджър на ученическия клас? Изданието обединява разнородна информация за същността, ролята и приложението на мениджмънта на ученическия клас в съвременното образование - както чужди модели и разработки, така и авторски виждания, медийни публикации и оригинални документи. Тя представлява първа част от двутомно издание с общо заглавие "Мениджмънт на класа", чийто достъпен и диалогичен стил на изложението може да превърне изданието в настолна книга за широк кръг ползватели - настоящи и бъдещи учители и преподаватели, училищни директори и специалисти в сферата на образователния мениджмънт, дизайна на обучението, качеството на образованието, личностното и социално-педагогическо консултиране, педагогическата комуникация, училищната хигиена и екология. Настоящата първа книга е подходящо учебно помагало както за нуждите на университетската подготовка на бъдещите учители, така и за целите на квалификационните програми и курсове за широк кръг специалисти в образователната практика, за класните ръководители в средното училище. Следващата, втора книга, "Мениджмънт на класа. Стратегии, техники и компетентности за ефективен мениджмънт на класа", е разработена като практическо помагало, в което са събрани примерни документи, методически указания, автентични разработки и успешни практики. Настоящото издание е съвместимо с учебната програма за 2012/2013 г.
Kниги от същия жанр
-
111 задачи за сравняване лица на равнинни фигурипечатна: 6.00 лв. -
Българска граматикапечатна: 4.99 лв. -
Езикови задачи за 1. класпечатна: 5.90 лв. -
Помагало по български език за 3 класпечатна: 6.80 лв. -
Основи на графикатапечатна: 7.00 лв. -
Комплект работни листове по химия и опазване на околната среда за 8. класпечатна: 3.00 лв. -
Ефективното лидерствопечатна: 3.00 лв. -
Малка книга за бизнесапечатна: 12.50 лв. -
Речник по българска стилистикапечатна: 14.00 лв.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.