Материалът на мисълта
Това не е обикновена книга, а истинско интелектуално пиршество. С неподражаемия си стил авторитетният когнитивен психолог и лингвист Стивън Пинкър разнищва механизмите на ума, изследвайки начина, по който използваме думите. Всеки път, когато ругаем, демонстрираме елемент от човешката емоционалност. Когато пък използваме завоалирани изрази, за да предложим подкуп, отправим заплаха или подхванем флирт, разкриваме аспект от човешките взаимоотношения. Нашата употреба на предлози и глаголни времена се основава върху специфични човешки понятия за пространство и време, а съществителните имена и глаголите се опират на мисловни модели за материя и причинност. Дори имената, с които кръщаваме новородените, се променят във времето, което ни казва нещо важно за нашето отношение към децата и обществото. Като се вглежда във всекидневната реч - нашите разговори, вицовете и юридическите ни спорове, - Пинкър рисува ясна картина на мислите и емоциите, пронизващи мисленето ни. "Материалът на мисълта" обединява две теми от предишните бестселъри на Пинкър: езикът /"Езиковият инстинкт"/ и човешката природа /"Как работи умът"/. Тук обаче ни се предлага един изцяло нов материал, написан в стила, който превърна тези книги в сензация: разбираеми обяснения на дълбоки и фундаментални идеи, представени с неукротим хумор, стилов финес и ефектни примери от популярната култура и всекидневния живот.
Kниги от същия жанр
-
Как да я впечатлимпечатна: 5.00 лв. -
Как да го впечатлимпечатна: 5.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
За автора
Стивън Пинкър
Биография:
Стивън Пинкър е психолингвист и когнитивист. Няколко години е директор на Центъра по мозъчни и когнитивни науки в Масачусетския технологичен университет, в момента е професор по психология в Харвард. Огромна популярност придобива с книгите си "Езиковият инстинкт" (1994), "Как работи умът?" (1997), "Думи и правила" (1999) и "Празната дъска" (2002).
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.