Маскарад - Синя кръв (книга втора)
Скайлър ван Алън започва собствено разследване на убийствата на млади вампири в елитната манхатънска гимназия „Дюшен“. С помощта на своя най-добър приятел - Оливър, тя се отправя на пътешествие до Италия, където се надява да открие единствения човек, който може да й помогне: нейния дядо.
В същото време в Ню Йорк започва подготовката на уникалния по рода си Бал на Четиристотинте - специално тържествено събитие, на което присъстват само най-богатите, влиятелни и разбира се, нечовешки представители на висшето общество.
Купонът след бала на синьокръвния елит се очертава като най-якото парти за учениците - все пак е организирано от капризната и своенравна Мими Форс. Но се оказва, че зад маските на неразпознаваемите гости се таи откровение, което завинаги ще промени вампирската съдба.
Погледнете през очите на ученици, които тепърва се осъзнават като вампири със синя кръв. Вкусете от блясъка на Манхатън и мрака на една хилядолетна тайна.
Информация за избраната книга
За автора
Мелиса де ла Круз
07.09.1971г.
Манила
Биография:
Мелиса де ла Круз е американска писателка, известна с поредиците за тийнейджъри "The Au Pairs" и "Синя кръв".
Мелиса прекарва ранните си години в Манила (Филипините). Когато е на 12 семейството и имигрира в САЩ и се установяват в Сан Франциско,където баща и работи като инвсестиционен банкер.Завършва История на изкуството в Колумбийския университет.След като се дипломира работи като компютърен консултант, а през уикендите се отдава на писане.
"Чувствах се, че трябва да „изпиша“ пътя си вън от корпоративния свят и чувствах голямо чувство на отчаяние. Бях добра в програмирането на компютри, но колкото по-дълго стоях в корпоративните среди, знаех, че ще ставам по-депресирана. "
Работила е като моден редактор и е автор на множество публикации за издания като The New York Times, Marie Claire, Harper’s Bazaar, Glamour, Cosmopolitan, Allure, The San Francisco Chronicle, McSweeney’s, Teen Vogue, CosmoGirl.
Мелиса е съавторка на романа за възрастни „Как да станете известни за две седмици и по-малко“ (Балънтайн, 2003).
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.