Маркетингово позициониране
Безспорно най-добрата книга за маркетингово позициониране към момента. Много комплексна, разбираемо написана, прекрасно илюстрирана и най-важното – с конкретни указания как да се постигне желаният бизнес резултат: маркетингов и като продажби.
проф. д-р Веселин Благоев,
автор на първата българска книга по маркетинг, издадена през 1988 г.
Най-важните съвременни проблеми на маркетинга са брандирането и свързаното с него позициониране. Монографията на д-р Станимир Андонов се фокусира именно върху тях. Научната зрелост и младежката дързост на книгата ни убеждават: позиционирането е и модерна наука, и маркетингово изкуство. Резултатът е недвусмислен: младият наш учен – и успешен практик – отправя истинско предизвикателство към световната маркетингова теория!
проф. д-р Боян Дуранкев,
УНСС
Kниги от същия жанр
-
Конституция на Република България 2007печатна:
2.50 лв.
1.27 EUR -
Как да привлечем инвестициипечатна:
5.00 лв.
2.55 EUR -
Търговска марка - Брендпечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Закон за движение по пътищата. Правилник за прилагане на ЗДПпечатна:
4.50 лв.
2.30 EUR -
Богата женапечатна:
10.00 лв.
5.11 EUR -
Договорите за финансово обезпечениепечатна:
15.00 лв.
7.66 EUR -
PRоговоркипечатна:
13.00 лв.
6.64 EUR -
Каквото и да си мислиш, помисли за обратнотопечатна:
24.00 лв.
12.27 EUR -
Достъп до обществена информацияпечатна:
8.00 лв.
4.09 EUR
Информация
Информация за книгата:
Ревю
Също като модерен джипиес в непозната пътна мрежа книгата ще ви помогне да се ориентирате и да откриете къде точно сред хаотично разпръснатите конкуренти се намира вашият бранд. Това е начинът по-лесно да подобрите имиджа на продуктите и услугите в съзнанието на вашите клиенти, повечето от които също ползват свои системи за навигация на пазара. Заради живите примери, достъпния стил и структурираната методология четенето е приятно, а изводите могат незабавно да бъдат приложени в маркетинга на вашата фирма.
доц. д-р Венцислав Савов,
бизнес редактор в сп.„Мениджър“ и преподавател в Датски колеж в София
Маркетингът е борба за възприятията на потребителя. „Маркетинговото позициониране“ описва по един изключително убедителен и същевременно интересен начин именно този процес и каква е формулата на успеха и съответно причината за провалите на някои от най-знаковите търговски марки. Тожа е книга както за ветераните в маркетинга, така и за всеки, който прави първи стъпки на тази територия!
Николай Неделчев,
Изпълнителен директор на Publicis Groupe Bulgaria
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.