Маркетингови анализи
Настоящата книга е предназначена за онези читатели,които вече са овладели "азбуката"на маркетинга. Целта на "Маркетингови анализи"е да ги отведе към по-високите етажи на маркетинговия процес,да им помогне при изясняване и оценяване на резултатите от маркетинговата дейност на организацията и при планиране на бъдещото и развитие. Книгата е интересна за всички читатели, за които новостите в икономическата теория и практика са предизвикателство и стимул за развитие и самоусъвършенстване.
Kниги от същия жанр
-
Проспериращо съзнаниепечатна: 7.00 лв. -
Успешните презентациипечатна: 4.80 лв. -
Кодекс на трудапечатна: 6.90 лв. -
Принцип на морковапечатна: 19.00 лв. -
На първо място в Googleпечатна: 24.00 лв. -
Съсобственост: Правни аспектипечатна: 19.00 лв. -
Дискусионни тези в административното право и процеспечатна: 20.00 лв. -
Съвременни форми на международен бизнеспечатна: 20.00 лв. -
PR Етикапечатна: 12.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Тракия М
Година: 2000
Страници: 220
ISBN: 9549574628
Баркод: 9549574628
Тегло: 0.27 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.