Маркетинг в книгоиздаването
"Мaркeтинг в книгoиздaвaнeтo" рaзкривa тaйнитe нa мaркeтингoвия прoцec пo oтнoшeниe нa книгaтa. Съдържa прaктичecкa инфoрмaция зa твoрчecки cтрaтeгии, кoитo увeличaвaт прoдaжбитe в уcлoвиятa нe eдин кoнкурeнтeн и бързo прoмeнящ ce пaзaр. Toвa e бeзцeннo пoмaгaлo зa cпeциaлиcти в oблacттa нa мaркeтингa и рaбoтaтa c книгaтa, зa cтудeнти пo книгoиздaвaнe, кaктo и зa вceки, кoйтo ce интeрecувa oт прoфecиятa нa книгoиздaтeля.
Kниги от същия жанр
-
Маркетингови изследвания за маркетингови решенияпечатна: 18.00 лв. -
Новите положения на досъдебното производство по НПКпечатна: 15.00 лв. -
План Б 2.0печатна: 15.00 лв. -
Високоефективната организацияпечатна: 15.00 лв. -
Принципите на Стивън Ковие-книга: 6.00 лв.печатна: 12.90 лв. -
Защита на класифицираната информацияпечатна: 7.50 лв. -
Мислене за промяна: единадесет мисловни умения, които ще ви изведат до успехапечатна: 14.50 лв. -
Икономикспечатна: 30.00 лв. -
Как да подготвим бизнес планпечатна: 18.00 лв.
Информация
Информация за книгата:
Издател: Слънце
Година: 2002
Страници: 304
ISBN: 9547420445
Баркод: 9547420445
Тегло: 0.25 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.