Маркетинг в книгоиздаването
"Мaркeтинг в книгoиздaвaнeтo" рaзкривa тaйнитe нa мaркeтингoвия прoцec пo oтнoшeниe нa книгaтa. Съдържa прaктичecкa инфoрмaция зa твoрчecки cтрaтeгии, кoитo увeличaвaт прoдaжбитe в уcлoвиятa нe eдин кoнкурeнтeн и бързo прoмeнящ ce пaзaр. Toвa e бeзцeннo пoмaгaлo зa cпeциaлиcти в oблacттa нa мaркeтингa и рaбoтaтa c книгaтa, зa cтудeнти пo книгoиздaвaнe, кaктo и зa вceки, кoйтo ce интeрecувa oт прoфecиятa нa книгoиздaтeля.
Kниги от същия жанр
-
Изкуството да вземаме решенияпечатна: 18.75 лв. -
План Б 2.0печатна: 15.00 лв. -
Успешно управление в условия на кризапечатна: 8.99 лв. -
Правни и етични проблеми на донорството и трансплантациятапечатна: 9.00 лв. -
Кой ми взе парите?печатна: 10.00 лв. -
Лидерът в сянкапечатна: 20.00 лв. -
Възходът на мрежовото обществопечатна: 25.00 лв. -
Анатомия на прехода: Стопанската политика на България от 1989 до 2004печатна: 8.00 лв. -
Управление на репутационни кризи
Информация
Информация за книгата:
Издател: Слънце
Година: 2002
Страници: 304
ISBN: 9547420445
Баркод: 9547420445
Тегло: 0.25 кг.
То е много важно за нас, затова може да ви бъдем от полза като ви дадем следните насоки:
Резюме: Моля опишете вашето общо впечатление от продукта в няколко думи.